Fet + Sørum + Skedsmo Arbeiderparti = Lillestrøm Arbeiderparti

Årsmøte i Lillestrøm Arbeiderparti valgte nytt styre

Bilde av det nye styret i Lillestrøm Arbeiderparti

Fra venstre: Laila Durrani, Line M.H.Dammyr, Emil J. Stenhaug, Runa Fiske, Julie Størksen Hagesæter, John Harry Skoglund, Kaveh Abdali, Erik Berg Olsen, Heidi Westby Nyhus, Kirsti Nossum, Yngve Lofthus Teigen og Pia Korsnes. Perica Maksimovic, Andre Nerheim og Hans Marius Johnsen var ikke til stede da bilde ble tatt. Foto Bjørn Roger Bergersen

Navnet på hjemmesida vår vil etterhvert bli endret til Lillestrøm Arbeiderparti. Det skjer når vi har fått alle formalitetene i orden.

Det nye styret i Lillestrøm  Arbeiderparti har allerede hatt sin første samling.  Planlegging av valgkamp med partiprogram og  nominasjonskomité er i startgropa.

I programkomiteen sitter: Bente Skulstad, Ole Jacob Flæten, Heidi Westby Nyhus, Geir Kalheim, John Harry Skoglund, Pia Korsnes og Emil Johan Stenhaug.

I Nominasjonskomiteen sitter: Inger Helene Foss Johansen, Øyvind Bischoff Mangerud, Hilde Aasen, Hans Marius Johnsen, Anita Orlund, Sverre Myrli og Hoda Imad.

Vervene i styret fordeler seg slik: Leder:  Jørgen Vik, Nestleder (Politisk): Heidi Westbye Nyhus,  Nestleder (organisatorisk): John Harry Skoglund, Kasserer: Perica Maksimovic, Sekretær: Kirsti Nossum, Kvinnekontakt:  Pia Korsnes, Styremedlem, Informasjon og kommunikasjon: Andre Nerheim, Styremedlem, Faglig politisk: Yngve Lofthus Teigen, Studieleder: Runa Fiske, Vara: Erik Berg Olsen, Julie Størksen Hagesæter, Hans Marius Johnsen, Laila Durrani, Kaveh Abdali og Line M. H. Dammyr